NYHEDER

”Når man har fødselsdag, og man er midaldrende, klinker alle ens venner med glassene og råber hurra, og det får man ondt i hovedet af".

Phillip 8 år

På dette sted vil vore medlemmer og andre med interesse for OK - VARDE finde nyheder om klubbens arbejde til gavn for pensionister og ældre i området.

Velkommen til en ny sæson i Varde OK - klub

Så starter en ny sæson i Tirsdagsklubben og Bowlingklubben.  Vi har også i denne sæson forsøgt at sammensætte et rigt og varieret  program. Der vil ikke blive arrangeret ture og en ferierejse i denne sæsson pga. manglende tilslutning i de foregående år.

Generalforsamlingen bliver tirsdag den 20. februar 2024, Indkaldelse er sammen med girokortet. Dagsorden efter vedtægterne.

Årskontingentet er stadig 150,- kr. pr. medlem, i tirsdagsklubben er kaffebillet prisen 50,- kr., og festpriserne er ændret 60,- kr.

På vegne af bestyrelse, værtinder og værter

Leo Mogensen